Автодор подвел итоги пилотного проекта взешивания в движении (WiM).

Запущено шесть сертифицированных WiM площадок на въезде в Киев. Стабильно работает единственная информационная система обработки данных, которую Укртранс уже может использовать для фиксации нарушений в режиме »преселекции».

Для автоматического начисления штрафов еще необходимо закрепить законодательные инициативы. В целом, система WiM прошла все необходимые тестирования и сертификацию. Она способна в режиме реального времени без остановок движения обнаружить нарушения размеров и ограничений по весу. Ошибка от 3 до 5 %.

Підсумували результати пілотного проєкту системи. зважування-в-русі (WiM).Результат – 6 сертифікованих майданчиків WiM на в‘їздах до Києва, єдина інформаційна система обробки даних, які Укртрансбезпека може вже використовувати для виставлення штрафів у режимі «преселекції». Для автоматичного виставлення штрафів – ще треба допрацювати законодавство.Майданчики WiM пройшли усі необхідні тестування та сертифікацію. Вони здатні у режимі реального часу без зупинки руху фіксувати порушення габаритно-вагових обмежень. Похибка – від 3 до 5%, аналогічна світовим взірцям, в основі – канадські технології.Про шкідливий вплив перевантажених транспортних засобів говоримо постійно. Відео нижче – лише один приклад того, як контроль перевантажень впливає на поведінку водіїв. Від «перегрузів» псуються і щойновідремонтовані дороги.На основі пілоту ми вже закуповуємо нові майданчики для ключових об’єктів Великого будівництва – всього 23, разом із майданчиками Мінінфраструктури матимемо більше 50. Найбільша мережа WiM у Європі зараз – в Угорщині, 89 майданчиків. Та контролю замало – потрібні системні рішення.Для Укравтодору майданчики WiM – це не тільки про перевантаження, це один із важливих елементів інтелектуальної транспортної системи, який фіксує швидкість, інтенсивність руху, розпізнає номерні знаки. В червні почали дискусію про платні дороги для іноземних перевізників – власне, на основі WiM може розвиватися їхня інфраструктура.Дякую Світовому банку, Посольству Канади в Україні, Міністерству інфраструктури, підрядникам та всій команді Укравтодору яка супроводжувала проєкт. Дякуємо Народним депутатам України, які вже підтримували ініціативи, які допомогли впровадженню WiM та сподіваємося що надалі МФО «За Велике будівництво» та всі Народні депутати підтримають законопроєкти, що дозволять Укртрансбезпеці виставляти штрафи автоматично.

Опубліковано Alexander Kubrakov Вівторок, 18 серпня 2020 р.


PROM.BUSINESS по материалам ФБ Александра Курбакова, главы Укравтодора